Jak nakupovat
Prohlédněte si naši kompletní nabídku šátků, nosítek pro nošení miminek a dětí a ostatního zboží
1) Vyberte si zboží, zvolte odpovídající velikost, typ, množství apod.
2) V detailu zboží klikněte na tlačítko Objednat.
3) Produkt se přesune do Nákupního košíku – zde můžete upravit objednávku, nebo se kliknutím na tlačítko Zpět do obchodu přesunout zpět do výběru produktů a pokračovat v nákupu.
4) Zvolte způsob dodání a způsob platby, klikněte na tlačítko Pokračovat.
5) Vyplňte vaše údaje, údaje na jaké má být zásilka doručena, případně nám připište poznámku.
6) Kontrola a úplnost údajů - Pečlivě si zkontrolujte dodací i fakturační údaje, druh a počet zboží, formu dopravy a platby. Zobrazí se finální cena za objednávku. Pokud se potřebujete vrátit a upravit údaje v objednávce, klikněte na tlačítko ZPĚT DO OBCHODU.
7) Odešlete objednávku – tímto krokem souhlasíte s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů. Obchodní podmínky a podmínky zpracování osobních údajů si můžete přečíst na webových stránkách.
8) Potvrzení objednávky – úspěšně jste odeslali objednávku, zašleme vám potvrzení na zadaný e-mail.
9) Závěrečná upozornění - úprava objednávky je možná při vyplňování objednávkového formuláře před jeho odesláním. Chcete-li změnit nebo zrušit již odeslanou objednávku, učiňte tak odpovědí na potvrzovací e-mail, který obdržíte na vámi zadanou e-mailovou adresu. Je-li objednávka předána dopravci, nelze už změnu ani zrušení provést. V tomto případě je možné řešení formou vrácení doručeného zboží, uvedené v obchodních podmínkách.
O změně stavu vaší objednávky, vás budeme informovat.
10) Individuální objednání
U individuálního objednání zboží, které není skladem a je nutné ho objednat přímo u výrobce, si účtujeme paušalní poplatek 450Kč. Tento poplatek je nutné předem uhradit na základě výzvy k platbě. V případě zakoupení individuálně objednaného zboží, je tento poplatek vždy odečten z ceny zboží a neplatíte ho tedy. K objednání zboží u dodavatele dochází až po připsání této platby na náš účet. V případě, že jste zboží neodebrali, vrátili, je tento poplatek použit na platbu nákladů s dopravou a službou individuálního objednání. Zvažte tedy, zda si objednané zboží opravdu odeberete.
U zboží, které není skladem a je na objednání, musíme vždy ověřit jeho aktuální dostupnost u dodavatele a je možné, že již není k dispozici. V tomto případě bychom vás zpětně informovali a objednávku případně stornovali, nebo se s vámi domluvili na alternativním zboží.
V případě zaslání zboží mimo ČR a platby předem nebo dobírkou, se k přepočtu používá denní kurz z http://www.mbank.cz/kurzovni-listek/ a daný kurz měny - nákup.